BURDUR BELEDİYE BAŞKANI ALİ ORKUN ERCENGİZ: “GELİN YAZI HEP BİRLİKTE KARŞILAYALIM”
Burdur Belediyesi tarafından Halk Plajı’nda düzenlenen “Yaza Merhaba Konseri” yoğun katılımla gerçekleştirildi. Yaz mevsiminin gelişini kutlamak amacıyla düzenlenen etkinlikte vatandaşlar müzik dolu bir akşam yaşarken, Burdur Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz de konser öncesinde vatandaşlarla bir araya gelerek hem yaz sezonuna ilişkin mesaj verdi hem de Babalar Günü’nü kutladı.
Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenmiyorum
0
Aşk
0
Komik
0
Öfkeli
0
Üzgün
0
Vay
0