Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Oktay Ayaz: “Anadolu Yıldızlar Ligi gençlerimizin gelişimi açısından çok kıymetli bir organizasyondur”

Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi Futbol 1. Etap 2. Grup Kızlar ve Erkekler Müsabakaları, Manisa’nın Salihli ilçesinde başladı. Yedi ilden 154 genç sporcunun katıldığı organizasyonda takımlar, bir üst tura yükselebilmek için dört gün boyunca mücadele edecek.

Haz 24, 2026 - 09:51
 0  1
Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Oktay Ayaz: “Anadolu Yıldızlar Ligi gençlerimizin gelişimi açısından çok kıymetli bir organizasyondur”


Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Futbol 1. Etap 2. Grup Kızlar ve Erkekler Müsabakaları, Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ev sahipliğinde Salihli ilçesinde başladı.

Salihli Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü koordinesinde gerçekleştirilen organizasyon öncesinde, Salihli Ramiz Turan Spor Kompleksi’nde açılış seremonisi düzenlendi. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan törene Salihli Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Oktay Ayaz, antrenörler ve sporcular katıldı.

Yedi İlden 154 Sporcu Katılıyor

İsmail Doğan Erdinç Stadı’nda oynanan müsabakalarda Afyonkarahisar, Aydın, Eskişehir, İzmir, Manisa, Muğla ve Uşak’tan gelen takımlar mücadele ediyor. Organizasyonda 56 kız sporcu ve 98 erkek sporcu olmak üzere toplam 154 genç sporcu forma giyiyor.

Açılış seremonisinde konuşan Salihli Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Oktay Ayaz, Anadolu Yıldızlar Ligi’nin genç sporcuların gelişiminde önemli bir rol üstlendiğini belirtti.

Ayaz, “Farklı illerden gelen sporcularımızı Salihli’de ağırlamaktan büyük memnuniyet duyuyoruz. Anadolu Yıldızlar Ligi, gençlerimizin spora olan ilgisini artıran, yeteneklerini ortaya koymalarına imkân sağlayan ve aynı zamanda kardeşlik, dostluk ve fair-play ruhunu güçlendiren çok kıymetli bir organizasyondur.” ifadelerini kullandı.

“Tüm Takımlarımıza Başarılar Diliyorum”

Sahadaki rekabetin centilmenlik çerçevesinde gerçekleşeceğine inandığını vurgulayan Oktay Ayaz, “Burada mücadele eden tüm sporcularımızın sahada centilmence yarışacağına inanıyorum. Müsabakalara katılan tüm takımlarımıza başarılar diliyor, organizasyonun düzenlenmesinde emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.” dedi.

Dört gün sürecek ANALİG Futbol 1. Etap 2. Grup Müsabakaları’nda takımlar, bir üst tura yükselmek için mücadele edecek. Müsabakalar sonunda dereceye giren ekipler, organizasyonun bir sonraki etabında yer alma hakkı elde edecek.

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenmiyorum Beğenmiyorum 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Öfkeli Öfkeli 0
Üzgün Üzgün 0
Vay Vay 0