Şehzadeler Belediye Başkanı Hakan Şimşek: “42 Yıllık Hizmet Hayatı Boyunca Büyük Bir Emek Ortaya Koydu”

Manisa’da yaklaşık 41 bin çiftin nikahını kıyarak binlerce ailenin en özel anlarına tanıklık eden Şehzadeler Belediyesi Nikah Memuru Nurettin Başkurt, 42 yıllık kamu hizmetinin ardından emekliye ayrıldı. Şehzadeler Belediye Başkanı Hakan Şimşek, Başkurt’a özverili çalışmaları nedeniyle plaket takdim ederken, yıllara yayılan hizmetleri ve vatandaşların hayatındaki unutulmaz yeri vurgulandı.

Haz 24, 2026 - 15:57
 0  1
Şehzadeler Belediye Başkanı Hakan Şimşek: “42 Yıllık Hizmet Hayatı Boyunca Büyük Bir Emek Ortaya Koydu”

Manisa’da uzun yıllar boyunca evlenen çiftlerin mutluluğuna eşlik eden Şehzadeler Belediyesi’nin deneyimli Nikah Memuru Nurettin Başkurt, 42 yıllık görev süresinin ardından emekliye ayrıldı. Görev yaptığı yıllar boyunca yaklaşık 41 bin çiftin nikahını kıyan Başkurt için Şehzadeler Belediyesi’nde plaket töreni düzenlendi.

42 yıl önce Manisa Belediyesi’nde memur olarak göreve başlayan Nurettin Başkurt, belediye bünyesinde farklı görevlerde çalıştı. Meslek hayatının son 28 yılını ise nikah memuru olarak sürdüren Başkurt, binlerce çiftin hayatındaki en özel günlere tanıklık etti.

28 YILDA 41 BİN ÇİFTİN NİKAHINI KIYDI

Nikah törenlerinde söylediği “Bir ömür boyu mutluluklar dilerim.” sözleriyle hafızalarda yer edinen Nurettin Başkurt, görev süresi boyunca vatandaşlarla kurduğu samimi iletişim ve güler yüzlü yaklaşımıyla dikkat çekti. Başkurt, kimi zaman çiftlerin heyecanına, kimi zaman ailelerin mutluluğuna ortak olarak Manisa’da binlerce hatıranın parçası oldu.

ŞEHZADELER BELEDİYESİ’NDE 12 YILLIK GÖREV

Büyükşehir yapılanmasının ardından görevine Şehzadeler Belediyesi’nde devam eden Nurettin Başkurt, son 12 yılını burada tamamladı. Belediye bünyesindeki hizmetleriyle vatandaşların takdirini kazanan Başkurt, emeklilik kararıyla birlikte kamu görevine veda etti.

Plaket takdim töreninde konuşan Şehzadeler Belediye Başkanı Hakan Şimşek, Nurettin Başkurt’un uzun yıllar boyunca önemli bir görevi başarıyla yürüttüğünü belirterek, “Nurettin ağabeyimiz, yıllar boyunca binlerce hemşehrimizin en mutlu gününde yanlarında oldu.” dedi.

Başkan Hakan Şimşek, “Bir nikah sadece bir imza değildir, iki insanın hayatlarını birleştirdiği, ailelerin kurulduğu çok özel bir andır. Bu özel anlara yıllarca büyük bir özen, sabır ve güler yüzle eşlik eden Nurettin Başkurt’a şehrimize ve belediyemize kattığı değerler için teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.

Şimşek, “42 yıllık hizmet hayatı boyunca büyük bir emek ortaya koydu. Şehzadeler Belediyesi ailesi olarak kendisine bundan sonraki yaşamında sağlık, huzur ve mutluluk diliyoruz. Bizler onu her zaman güzel anılarla hatırlayacağız.” açıklamasında bulundu.

Törende, Nurettin Başkurt’a belediyeye ve vatandaşlara sunduğu hizmetler dolayısıyla teşekkür plaketi takdim edilirken, duygu dolu anlar yaşandı.

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenmiyorum Beğenmiyorum 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Öfkeli Öfkeli 0
Üzgün Üzgün 0
Vay Vay 0