Turgutlu’da Çepnibektaş ve Yayla Mahallelerinin Su Sorununa Yeni Sondaj Hamlesi

Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, Turgutlu ilçesine bağlı Çepnibektaş ve Yayla mahallelerinde içme suyu kapasitesini artırmak amacıyla yeni sondaj çalışmalarına başladı. Yaz aylarında artan su ihtiyacına kalıcı çözüm üretmeyi hedefleyen çalışma kapsamında mahallelerin kesintisiz ve sağlıklı içme suyuna erişiminin güvence altına alınması amaçlanıyor.

Haz 23, 2026 - 19:18
 0  0
Turgutlu’da Çepnibektaş ve Yayla Mahallelerinin Su Sorununa Yeni Sondaj Hamlesi

Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, kırsal mahallelerde vatandaşların sağlıklı ve kesintisiz içme suyuna erişimini sağlamak amacıyla yürüttüğü çalışmalar kapsamında Turgutlu ilçesine bağlı Çepnibektaş ve Yayla mahallelerinde yeni içme suyu sondaj çalışmalarına başladı.

Özellikle yaz döneminde artan su tüketimine karşı önlem almak amacıyla gerçekleştirilen çalışmalarla, iki mahallede içme suyu kapasitesinin artırılması ve yaşanan su yetersizliğinin kalıcı olarak giderilmesi hedefleniyor.

“Hiçbir Noktayı Geride Bırakmadan Çalışıyoruz”

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, kent genelinde altyapı yatırımlarının sürdüğünü belirterek, “Şehrimizin her ilçesinde, her mahallesinde vatandaşlarımızın sağlıklı ve kesintisiz içme suyuna ulaşması için yatırımlarımızı sürdürüyoruz. Turgutlu ilçemiz Çepnibektaş ve Yayla mahallelerinde yeni içme suyu sondaj çalışmalarına başladık. Manisa’mızın hiçbir noktasını geride bırakmadan, suya erişimi güvence altına alacak kalıcı çözümleri hayata geçirmeye ve güçlü altyapı hedefimiz doğrultusunda çalışmaya devam edeceğiz.” dedi.

“Vatandaşlarımızın Sıkıntılarını Gideriyoruz”

Manisa Büyükşehir Belediyesi Turgutlu İlçe Koordinatörü Tekin Çakmak da çalışmaların hızla sürdüğünü ifade ederek, “İki mahallemizde yaşanan su sıkıntısını gidermek için çalışmalarımızı yürütüyoruz. Kısa süre içinde suya ulaşarak vatandaşlarımızın yaşadığı sorunu çözüme kavuşturacağız. Bu süreçte suyun ihtiyaçlar doğrultusunda kontrollü kullanılması da büyük önem taşıyor.” açıklamasında bulundu.

“En Zor Günlerimizde Yanımızdalar”

Çepnibektaş Mahalle Muhtarı Hamza Turan, mahallede yaşanan içme suyu yetersizliği nedeniyle Büyükşehir Belediyesi’ne başvurduklarını belirterek, “MASKİ ekiplerimiz yeni sondaj çalışmasını gerçekleştiriyor. Büyükşehir Belediyemiz her zaman yanımızda oldu. En sıkıntılı günlerimizde bizimle beraber. Başkanımız Besim Dutlulu’ya ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.” diye konuştu.

“İhtiyacı Yerinde Görüp Harekete Geçtiler”

Yayla Mahalle Muhtarı Ali Yavuz Demirelli ise özellikle yaz aylarında artan nüfus nedeniyle içme suyu ihtiyacının karşılanmasında güçlük yaşandığını belirterek, “Talebimizi ilettikten sonra ekipler kısa sürede mahallemize gelerek çalışmalara başladı. İhtiyacı yerinde görüp tespit ettiler. Mahallemiz adına Manisa Büyükşehir Belediyesi’ne ve MASKİ’ye teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.

MASKİ tarafından yürütülen sondaj çalışmalarının tamamlanmasının ardından iki mahallede içme suyu arzının güçlendirilmesi ve vatandaşların suya erişiminin daha güvenli hale getirilmesi amaçlanıyor.

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenmiyorum Beğenmiyorum 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Öfkeli Öfkeli 0
Üzgün Üzgün 0
Vay Vay 0